-20% NA WSZYSTKO Z KODEM: DECEMBER! ♡
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na podany adres e-mail o zmianie statusu Twojego zamówienia. Czas realizacji zamówienia wynosi co do zasady do 2 dni roboczych. W szczególnych przypadkach do 4 dni roboczych. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz e-mail z informacją o zmianie statusu oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Nie dotyczy to produktów, które po dodaniu do koszyka, wyświetlają komunikat o przekroczeniu stanu magazynowego.

Czy realizujecie zamówienia z płatnością za pobraniem?

Tak, w naszym sklepie online jest możliwość wyboru dostawy z płatnością przy odbiorze.

Czy mogę połączyć zamówienia?

Tak! W tym celu proszę skontaktować się z nami na adres mailowy: kontakt@miacherie.pl lub telefonicznie.

W jaki sposób mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień na terenie Polski powyżej 300 zł.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, istnieje możliwość anulowania zamówienia. Prosimy wówczas o email na adres: kontakt@miacherie.pl z danymi Klienta i numerem zamówienia lub o kontakt telefoniczny.

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy oraz metodę dostawy dostępną w tym kraju. Dostawa realizowana jest kurierem DPD.

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Tak, produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

Co zrobić, gdy otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?

W przypadku, gdy otrzymasz nieprawidłowe zamówienie, wyślij niezwłocznie wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, które otrzymałaś na adres mailowy: kontakt@miacherie.pl. Skontaktuj się z nami nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia - wyślemy Ci etykietę zwrotną. Więcej szczegółów znajdziesz pod linkiem: Zwroty i reklamacje

 

Co oznacza, że produkt przekracza stan magazynowy?

Oznacza to, że dany produkt obecnie nie jest dostępny na naszym stanie magazynowym, ale dołożymy wszelkich starań, żeby zamówić go specjalnie dla Ciebie i dostarczyć najszybciej jak jest to możliwe.

Czy macie możliwość płatności odroczonej/PayPo?

Tak, w naszym sklepie jest możliwość wyboru płatności PayPo - czyli płatności odroczonej. Zamów produkt, przymierz i zdecyduj w ciągu 14 dni. Płatność możesz odroczyć do 30 dni lub rozłożyć na raty.