Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na podany adres e-mail o zmianie statusu Twojego zamówienia. Czas realizacji zamówienia wynosi co do zasady do 2 dni roboczych. W szczególnych przypadkach do 4 dni roboczych. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz e-mail z informacją o zmianie statusu oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Nie dotyczy to produktów, które po dodaniu do koszyka, wyświetlają komunikat o przekroczeniu stanu magazynowego.
Czy realizujecie zamówienia z płatnością za pobraniem?
Tak, w naszym sklepie online jest możliwość wyboru dostawy z płatnością przy odbiorze.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Tak! W tym celu proszę skontaktować się z nami na adres mailowy: kontakt@miacherie.pl lub telefonicznie.
W jaki sposób mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień na terenie Polski powyżej 300 zł.
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeżeli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, istnieje możliwość anulowania zamówienia. Prosimy wówczas o email na adres: kontakt@miacherie.pl z danymi Klienta i numerem zamówienia lub o kontakt telefoniczny.
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy oraz metodę dostawy dostępną w tym kraju. Dostawa realizowana jest kurierem DPD.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Tak, produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
Co zrobić, gdy otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?
W przypadku, gdy otrzymasz nieprawidłowe zamówienie, wyślij niezwłocznie wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, które otrzymałaś na adres mailowy: kontakt@miacherie.pl. Skontaktuj się z nami nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia - wyślemy Ci etykietę zwrotną. Więcej szczegółów znajdziesz pod linkiem: Zwroty i reklamacje.
Co oznacza, że produkt przekracza stan magazynowy?
Oznacza to, że dany produkt obecnie nie jest dostępny na naszym stanie magazynowym, ale dołożymy wszelkich starań, żeby zamówić go specjalnie dla Ciebie i dostarczyć najszybciej jak jest to możliwe.
Czy macie możliwość płatności odroczonej/PayPo?
Tak, w naszym sklepie jest możliwość wyboru płatności PayPo - czyli płatności odroczonej. Zamów produkt, przymierz i zdecyduj w ciągu 14 dni. Płatność możesz odroczyć do 30 dni lub rozłożyć na raty.